Forside | Kontakt os - Bank oplysninger
 
 
Log ind
Bliv medlem
J.O DREAMS
Service
Nyheder
Officielle helligdage i Tyrkiet 2024

01.01.2024 Nytårs dag (Kontoret lukket) 09.04.2024 Ramadan fest 10.04.2024 Ramadan fest (Kontoret lukket) 11.04.2024 Ramadan fest dag 2 (Kontoret lukket) 12.04.2024 Ramadan fest dag 3 (Kontoret lukket) 23.04.2024 Børnenes dag (Kontoret...

  • Markedsdage i Alanya (Bazar)

    1: Mandag i Oba 2: Tirsdag, ovenfor fiske hallerne i Alanya centrum 3: Onsdag i Mahmutlar 4: Torsdag i Tosmur 5: Fredag i Alanya Centrum, tæt på bazar området. 6: Lørdag i Cikcilli, bagved Kipa...

  • Sport på din ferie

    Har du lyst til at bevare din form på din ferie så kontakt os, vi tilbyder hjælp til brug af cirkeltræning og Zumba i Alanya - Der udstedes hertil ugepass.

  • Fri internet til alle service kunder

    Kære alle service kunder hos JO Dreams service center. Vi tilbyder alle vores service kunder fri internet og pc tilgang på vores kontor i Cikcilli. Kontakt os gerne på e-mail eller...

     
    Loading

    Home Service

    Print Anbefaldet

     

    J.O. Dreams Hjemme Service

    Vores Home Service er din sikkerhed både når du er i dit hjemland og når du og familien er i din feriebolig. På kort tid er firmaet vokset, hvilket vil sige at J.O. Dreams nu beskæftiger 60+ medarbejdere, heraf 20 der fast sidder på kontoret i Cikcilli. De resterende medarbejdere er såkaldte mobile medarbejdere, der står for bl.a. service, administration, ombygning og reperationer, vicevært, rengøring som deres speciale.

    Til trods for at alt er gået meget stærkt, er der på intet tidspunkt blevet slækket på kravet om, at både kvalitet, information og service skal være i højsædet. Vores mål er nemlig at tilbyde en kvalitativ service og tage ansvar for det arbejde, vi udfører.

    Vores stabile og erfarne medarbejdere behandler jeres bolig som var det vores egen. Vi kommer i din bolig, åbner alle vinduer, gennemskyller alle vandinstallationer, kontrollerer strøm, aircondition, og evt. skader, vander evt. blomster og hvad i ellers måtte ønske. Vi tømmer jeres postkasse, betaler jeres regninger, og kontakter lokale håndværkere hvis dette måtte være nødvendigt. Vi rengør og klargør din bolig inden din ankomst. Arrangere transfer til og fra lufthavnen og fylder gerne dit køleskab op inden ankomst. Vi står til rådighed for dig, din familie og evt. gæster 24 timer i døgnet både før under og efter din/jeres ferie forstået således:

    I kontorets åbningstid (se under "kontakt os bankoplysniger) står vi til rådighed på tlf, mail eller ved personligt fremmøde på kontoret og vi vil gøre alt hvad der står i vores magt for at hjælpe jer. Udenfor kontorets åbningstid, kan I altid kontakte os på vores 24 timers telefon i nøds eller andre hastetilfælde.

    Nedenstående punkter er nogle, af de services som vi yder for vores home service kunder:

    • Tømning af jeres postkasse. (Dette hvis vi har modtaget nøgle til postkassen fra jer.)
    • Betaling af regninger i Tyrkiet. (El, vand, telefon, skat osv.) Vi vil naturligvis holde jer orienteret omkring eventuelle stigninger samt andet der måtte opstå i denne forbindelse. Der bliver oprettet en intern konto på vores kontor, til betaling af disse regninger og andre udgifter der eventuelt kommer. J.O. Dreams har konto i Danske Bank som kan bruges i denne forbindelse.
    • Sikker opbevaring af nøgler.
    • Log-in service via vores hjemmeside. Her kan I læse nyhedsbreve, vigtige informationer, bestille ekstra services og se jeres J.O. Dreams konto. (jeres gæster kan benytte dette og derved opnå medlemspris på ekstra services, dette kræver dog bekræftigelse fra ejer).
    • En gang om måneden vil vores servicemand aflægge jeres lejlighed et besøg. Her vil han sørge for, at lufte ud, afprøve el og vand. Gennemstrømme alle vandinstallationer. Der bliver aflæst el- og vandmåler. Der vil ligge en rapport i lejligheden hvor aflæsninger bliver skrevet på. Derefter vil vores servicemand sende jer en rapport pr. mail med besked om, at han har fortaget besøg. Her vil der også stå hvis der skulle være opstået nogle problemer i jeres lejlighed. Vi vil i denne forbindelse ønske at modtage 2 sæt nøgler.
    • Er der problemer/skader i jeres lejlighed kan vi hjælpe med at finde lokale håndværkere eller via vores reparationsafdeling kan vi selv sørge for reparationen.
    • Rådgivning/kontakt. J.O. Dreams kan altid kontaktes enten via e-mail eller telefon. Nødstelefon er dog kun udenfor arbejdstid og i nødsituationer.
    • Hjælpe med at lave de nødvendige forsikringer på jeres bolig.
    • Oversætte korte simple tyrkiske dokumenter.
    • Kontakte jeres lokale vicevært.
    • Arrangering af transfer til og fra lufthavnen.
    • Arrangering af rengøring i forbindelse med ankomst/afrejse.
    • Anvisning af billeje.
    • Information og anbefalinger (vi kan anbefale og informere om tandlæge, frisør, kosmetolog, hamam (tyrkisk bad), udflugter, restauranter, juvelerer og forskellige gode steder at handle møbler og lignende).
    • Udluftning af skabe og skuffer
    • Kontrol af fejl og mangler ved nykøb af lejlighed, møbler og lignende. (Merbetaling)
    • Klargøring af din lejlighed før ankomst. (Merbetaling)
    • Køb af ankomstpakke. (Merbetaling)
    • Udlejning af din bolig. (Merbetaling)
    • Udarbejdelse af Iskan. (Merbetaling)
    • Hjemtagelse af skøde. (Merbetaling)
    • Revision af tyrkiske selskaber. (Merbetaling) – spørg efter vores revisionskoncept
    • Opsyn med jeres depotrum i kælder (Merbetaling 50 €)

     

    Vedrørende Home Service, tilbyder vi 4 forskellige koncepter:

    • Alternativ 1 - Betaling af regninger
    • Alternativ 2 - Betaling af regninger + 1 månedligt servicebesøg
    • Alternativ 3 - Betaling af regninger + 2 månedlige servicebesøg
    • Alternativ 4 - Betaling af regninger + 4 månedlige servicebesøg

     

    Forsikringer.

    J.O. Dreams tilbyder hjælp til alle slags forsikringer såsom indbosforsikring, bygningsforsikring o.s.v. En jordskælvsforsikring er lovpligtig i Tyrkiet. Denne ofrsikring kaldes for DASK.

    Oversættelse af Tyrkiske dokumenter:

    Så frem du har forsikringspapirer, bankpapirer eller andre tyrkiske dokumenter som du ønsker at få oversat hjælper vi dig gerne med dette.

    Tømning af postkasse:

    Ved ankomst til din lejlighed, vil vi tømme din postkasse for evt. post. Er der post tilbyder vi vores kunder at scanne dette via mail, eller opbevare det i din personlige mappe på vores kontor, indtil din næste ankomst. Dette kræver selvfølgelig at vi får en kopi af din postkasse nøgle.

    Vanding af blomster indvendigt og udvendigt:

    Så frem du har valgt at købe dig nogle levende blomster, vander vi gerne dem for dig. I dette tilfælde anbefalder J.O. Dreams at du vælger pakken med udluftning en gang om ugen. Du bedes oplyse din personlige rådgiver omkring dette.

    Betaling af månedlige regninger:

    Vi betaler dine regninger, såsom elektricitet, vand, skat, forsikring, ejerforeningskontingent mm. Vi tilbyder vores kunder at scanne kvitteringer via mail, eller opbevare dem i din personlige mappe hos J.O. Dreams indtil din næste ankomst. Vi opretter en vedligeholdelseskonto for dig på vores kontor. Dvs. en konto hvor du har et à konto beløb på ca. 200-400 Euro, hvor vi, af de penge, betaler dine regninger. Fordelen ved dette er at du er fri for overførselsgebyer. Til denne vedligeholdelses konto modtager du log-in og kode og du kan fra vores hjemmeside holde styr på denne konto.

    Udbedringer af skader:

    Så frem der skulle opstå skader eller andet i din lejlighed, vil vi straks kontakte dig og din vicevært hvis dette er nødvendigt. Er det et pludseligt problem som er opstået, sprængt vandrør eller lignende , vil vi selvfølgelig lukke jeres vand, så skaden ikke forværres. Går din lejlighed stadigvæk under garantien hos din bygherre, informerer vi gerne dem om problemet. Vi vil holde øje med problemet, evt. tage billeder og sende dem til dig via mail, samt give dig en tilbagemelding når problemet er løst. Går din lejlighed ikke under garantien, har vi dygtige håndværkere som yder et godt stykke arbejde, til gode priser.

    Kontakt til din lokale vicevært:

    Måtte der opstå problemer eller har du brug for at komme i kontakt med din lokale vicevært, er vi dig gerne behjælpelig med dette.

    Udluftning:

    Her nedenfor vil i kunne se en arbejdsbeskrivelse over vores service besøg i en bolig. Ønsker man at nogle af de nævtne opgaver udføres annerledes, bedes man venligst fremsende dette på skrift til sin personlige rådgiver hos J.O. Dreams. Dette kan eksempelvis omhandle et ønske om at ens elektricitet og vand er slået til i de perioder, hvor man ikke opholder sig i sin bolig.

    1. Åbner for el og vand i kælderen af bygningen

    2. Tjekker rotation af el og vand i måleren

    3. Aflæser el og vand forbruget og registrerer det på rapporterne

    4. Når vores medarbejder ankommer til lejligheden, ringer vi  på dørklokken ind til lejligheden 2 gange. Dette er for at sikre at ingen opholder sig i lejligheden, inden vores medarbejder går ind.

    5. Åbner for el tilslutningen på relæet og åbner for hovedvandhanen til vandtilførslen samt kontrollerer dem.

    6. Trækker gardinerne/persiennerne fra og åbner vinduer og balkon døre for udluftning i minimum 20 minutter. Da det er vigtigt at der er gennemtræk i boligen så der luftes ordentligt ud, sørger vi for at åbne minimum et parti i hvert rum i boligen.

    7. Åbner vandhanerne for at gennemskylle rørene og tænder alle lamper for at tjekke om alt fungerer som det skal.

    8. Skyller toiletterne igennem to gange og rengører med toiletbørsten mens vandet skyller ud.

    9. For at formindske en dårlig lugt i boligen, så bruger vi en del vand når vi gennemskyller.

    10. Findes der skrald som kan tiltrække dyr og lignede tager vi dette med os og smider ud.

    11. Kontrollerer alle vægge og loft for revner, fugt og andre gener.

    12. Kontrollerer alle afløb på balkoner og terrasser. Der kan være gamle blade eller andre genstande som lukker for adgang til afløbet.

    13. Tjekker at køleskabsdøren står åben hvis elektriciteten er slået fra

    14. Er der møbler på balkonen tager vi disse ind SÅFREMT én person kan bære dem, uden større udfordringer. Ejer er i princippet selv ansvarlig herfor.

    15. Slår relæet fra, lukker hovedvand hanen til vandet, lukker alle vinduer, balkondøre og trækker alle gardinerne/persiennerne for igen.

    16. Observerer vi problemer i lejligheden, noteres dette på rapporten i lejligheden og på den vores medarbejder tager med retur til kontoret.

    17. Når vores medarbejder forlader boligen låses hoveddøren 3 gange

    18. Lukker for strøm og vand på hovedehanerne

    19. Tjekker postkassen og medringer evt. indhold på kontoret og leverer det til Home service afdeling, som giver besked til ejer af boligen.

     

    Rapporteringer af evt. skader til ejer:

    Måtte der opstå noget uforudsigeligt i din lejlighed, skader, indbrud osv. Vil du som ejer være den første vi rapportere dette videre til.

     

    Kontrol af fejl og mangler:

    Har du lige fået overdraget din bolig, kan der desværre være fejl og mangler som skal rettes af din ejendomsmægler/bygherre. Vi anbefaler dig at lave en liste med dine fejl og mangler som vi vil følge op på for dig, når du er dit hjemland. Vi må bede dig om at have den tætte kontakt til din ejendomsmægler/bygherre, da vi af erfaringer ved at dette er det bedste. Din ejendomsmægler/bygherre er selvfølgelig meget velkommen til at kontakte os, hvis de har brug for at låne jeres nøgle eller bare skal ind og tjekke noget andet i din lejlighed. Vi vil forventer at du som ejer, bekræfter over for os at det er ok at andre låner din nøgle, da vi ellers ikke giver nøglen ud til andre. Vi tilbyder vores kunder at oversætte disse mangellister til Tyrkisk, da dette gør det nemmere for bygherren og håndværkerne at udbedre manglerne.

    Du vil løbene modtage kontrol billeder på din e-mail.

     

    Klargøring af boligen

    Ønsker du at starte din ferie med en ren og velduftende lejlighed, anbefaler vi dig at benytte vores rengøring. Vi har et rengøringsteam som udfører unikke rengøringer til gode priser. Vi rykker ud når du har brug for os. Vores rengøringsteam har været igennem kurser, som er afholdt af Jeanette, som er dansker. Det vil sige at vores rengøring opfylder vores skandinaviske behov. Vi ønsker ikke at folk opholder sig i lejligheden under udføring af opgaven.

     

    Transfer til og fra lufthavnen

    Vi kan arrangere din/jeres transfer til og fra lufthavnen. Dette kan bestilles via vores hjemmeside.

     

    Vask

    Vi kan tilbyde at vaske jeres vasketøj efter ferien ( sengelinned, håndklæder m.m.) max 5 kg pr. maskine. Vi afhenter og aflevere vasketøjet i din lejlighed. Det beskidte vasketøj skal lægges på gulvet i gangen. Når vasketøjet er vasket bringer vi det tilbage til lejligheden og lægger det sammen på sengen.

     

    Biludlejning

    Vi kan arrangere en udlejningsbil til dig/jer som enten kan stå klar i lufthavnen eller hvor I ønsker dette. For yderligere informationer kan i kigge på vores hjemmeside eller kontakte vores kontor.

     

    Køleskabspakke

    Vi kan tilbyde at købe en køleskabspakke til dig/jer så der er mad og drikke til den første dag. I kan under opfyldning af køleskab læse mere omkring hvad denne pakke indeholder. Denne service udføres ikke om søndagen. Ønsker man alligevel at bestille sådan pakke til søndag, gør vi opmærksom på at den bliver købt og afleveret i lejligheden lørdag.

     

    E-mail service til ejer

    Som en service til vores kunder, vil vi kontakte ejer så snart der sker noget nyt i din lejlighed. Såsom håndværkere der har udført sit arbejde, møbler der er ankommet, gardiner der er sat op eller andre ting som måtte ske i din lejlighed. Du modtager en rapport efter hver besøg vi har haft i lejligheden.

     

    Derudover kan du altid kontakte din personlige rådgiversom kan hjælpe med spørgsmål, bestillinger eller hvis i skulle have brug for andet hjælp. Jeres rådgiver kan kontaktes på mail og alle henvendelser vil blive besvaret indenfor 5 arbejdsdage

     

    Fri Restaurant Service

    Har du interesse i at prøve det fantastiske tyrkiske køkken kan vi henvise jer til nogle gode resturanter hvor du vil få en uforglemmelig oplevelse.

     

    Opbevaring af din nøgle til din bolig

    Har du home service hos J.O. Dreams opbevarer vi din nøgle til din bolig her på vores kontor. Vi vil også have brug for denne nøgle iforhold til udluftning og rengøring af din bolig. Vi modtager 2 sæt nøgler til din bolig, ved kontrakt skrivningen.

     

    Iskan

    Vi kan være behjælpelig med at udarbejde ISKAN på din/jeres bolig. Det kræver blot at skødeindehaver tager med på forskellige offentlige kontorer. Dette vil tage mellem 3-4 dage. Har du ikke mulighed for at tage med, kan en medarbejder fra J.O. Dreams være behjælpelig. Vi skal blot bruge en tyrkisk fuldmagt fra skødeindehaver som er apostille stemplet.

     

    Skøde

    Vi kan være behjælpelig med at hjemtage dit skøde.

     

    Service til andre firmaer du har kontakt til

    Så frem du er i kontakt med andre firmaer, møbel firmaer, ejendomsmægler, bygherre eller lignende er de meget velkommen til at kontakte os, hvis de har brug for at komme ind i jeres lejlighed.

     

    Oprettelse af bankkonto

    Når du har en bolig i Tyrkiet, er det en fordel for dig at oprette en bankkonto. Ikke mindst pga. de høje renter, men også rent praktisk. Hvis dette ønskes, er vi dig gerne behjælpelig med dette.

     

    Opholdstilladelse

    Har du brug for at få lavet en opholdstilladelse, hjælper vi dig gerne i denne procces. Du kan gå ind og læse lidt nærmere omkring reglerne for at søge en opholdstilladelse i Tyrkiet under vigtige informationer.

     
     
    ForsideNewsKontakt os - Bank oplysninger
     
                    Copyright 2009 J.O. Dreams eticaret  
    Login
    Brugernavn:
    Adgangskode:
    Glemt mit pass word